Reducere. In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub...
Reducere. Modele de analiza a audientei TV si tipare de vizionareVizionarea TV din Romania trebuie privita ca un comportament social. Chiar daca vizionarea d...
Reducere. Prezenta lucrare este adresata studentilor si absolventilor de filologie care isi doresc sa urmeze o cariera in invatamant, precum si profesorilor ...
Reducere. Concursul de titularizare si examenul de definitivat. Limba si literatura romana. 20 de modele de teste cu sugestii de rezolvare si repere teoretic...
Reducere. Dupa cum se poate constata chiar din titlu, volumul de fata a urmat modelul lucrarii omonime publicate de Patrick Charaudeau si Dominique Mainguene...
institutul european, carti, carte, dictionare si enciclopedii, dictionare tematice
Reducere. Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o buna parte a...
marian petcu, stiinte umaniste, comunicare publicitate
Reducere. Lucrarea de fata este destinata atat studentilor, cat si managerilor si specialistilor in domeniul economic. Prin modul in care a fost conceputa, c...
Reducere. Lucrarea Istoria bancilor urbane din Oltenia in date statistici si corespondenta (1880-1948) este interesanta, incitanta in mediul istoriografic, o...
cetatea de scaun, carti, carte, istorie, istoria romanilor
Reducere. Ghid complet de prospectare eficienta a pietei. Editie speciala pentru vanzarile directeDatorita acestui ghid complet de prospectare eficienta a pi...
Reducere. „In Cum sa devii un Nimeni e vorba de branduri personale, statutul de vedeta, classic media, new media, asa cum arata ele in Romania, in 2009. Am i...